Brak pliku
prosimy o przejście na dół strony do punktu „Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Inne/Własne)”
prosimy o przejście na dół strony do punktu „Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Premie)”
WYKAZ IDENTYFIKATORÓW GMIN BIP
I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – otwórz
3) Biznesplan (wersja 3z)
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – otwórz
Uwaga!
11.06.2018 r. została udostępniona wersja 7z: umowy o przyznaniu pomocy
6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
Uwaga!
31.05.2019 r. została udostępniona umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
7) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
8) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Uwaga!
05.06.2019 r. został udostępniony wniosek o płatność wraz z instrukcją jego wypełniania w wersji 4z
9) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
10) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) – otwórz
II. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – otwórz
3) Biznesplan (wersja 4z)
Uwaga!
30.05.2018 r. została udostępniona wersja 4z: umowy o przyznaniu pomocy
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Uwaga!
05.06.2019 r. został udostępniony wniosek o płatność wraz z instrukcją jego wypełniania w wersji 4z
5) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
7) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z)
III. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie projektów grantowych
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) – otwórz
3) Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji (.xlsx) – otwórz
4) Informacje pomocnicze przy wypełnianiu załącznika „Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji” (pdf) – otwórz
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 5z)
Uwaga!
27.09.2017 r. została udostępniona wersja 4z: umowy o przyznaniu pomocy
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 5z)
7) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 5z) – otwórz
Formularze wniosków:
I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
Generator Wniosku – otwórz
Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)
Uwaga! Generator zostanie wyłączony w dniu 21 lutego 2017 r. Do czasu jego ponownego uruchomienia wnioski należy przygotowywać z wykorzystaniem dostępnych edytowalnych dokumentów (excel i word).
2)Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) zaktualizowana 23 listopada 2016 r. – otwórz
3) Biznesplan (wersja 2z)
Biznesplan (.pdf) – otwórz
Biznesplan (.docx) – otwórz
Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx)- otwórz
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 2z) – zaktualizowane 6 lutego 2017 r.- otwórz
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Oświadczenie (.pdf) – otwórz
Oświadczenie (.excel) – otwórz
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – otwórz
6 )Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 4z) obowiązuje od 18 stycznia 2017 r.
Umowa o przynaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik 1 zestawienie rzeczowo – finansowe operacji (.pdf) – otwórz
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) –otwórz
7) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 3z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) – otwórz
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (.pdf) – otwórz
Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (.pdf) – otwórz
Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – otwórz
Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) – otwórz
8) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
9) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) – otwórz
10) Narzędzia pomocnicze:
Wyliczanie momentu bazowego (.excel)
II. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
Generator Wniosku – otwórz
Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)
Uwaga! Generator zostanie wyłączony w dniu 21 lutego 2017 r. Do czasu jego ponownego uruchomienia wnioski należy przygotowywać z wykorzystaniem dostępnych edytowalnych dokumentów (excel i word).
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (.pdf) (wersja 2z obowiązuje od 07.02.2017 r. ) – otwórz
3) Biznesplan (wersja 2z)
Biznesplan (.pdf) – otwórz
Biznesplan (.docx) – otwórz
Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx)- otwórz
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 2z) – zaktualizowane 6 lutego 2017 r.- otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) – otwórz
5) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
6) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z)
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność 15.03.2017 r. (.pdf)- otwórz
Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej – otwórz
III. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie projektów grantowych
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) – otwórz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik – zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) – otwórz
Załącznik – wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) – otwórz
4) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
5) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) – otwórz
Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, z wyłączeniem pomocy wypłacanej w formie, o której mowa w art. 67 ust. 1 lit. c rozporządzenia nr 1303/2013.
Wniosek Beneficjenta o zaliczkę ma zastosowanie w przypadku, gdy Beneficjent zawarł Umowę o przyznaniu pomocy i nie ubiegał się o wypłatę zaliczki w ramach wniosku o przyznanie pomocy.
1) Wniosek o zaliczkę:
2) Instrukcja do wniosku:
Instrukcja wypelniania wniosku o zaliczke.pdf
3) Wzór gwarancji zaliczkowej:
Wzór gwarancji zaliczkowej.xls
4) Rejestr Upowarznionych Gwarantów (RUG) – otwórz
Informacyjne obowiązki beneficjenta wskazane zostały w szczegółowych przepisach dotyczących działań informacyjnych i reklamowych, określonych w załączniku III rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) NR 808/2014 z dnia 17 lipca 2014 r. ustanawiającego zasady stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1305/2013 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).
Na podstawie ww. przepisów opracowana została poniższa „Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020”, zawierająca informacje na temat podstawowych obowiązków beneficjenta w zakresie informowania o otrzymanej pomocy z Unii Europejskiej, w tym z EFRROW i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020).
Wszystkich beneficjentów obowiązuje poinformowanie opinii publicznej o celu operacji i wsparciu operacji z EFRROW poprzez oznaczenie logo UE, sloganem „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” oraz logo PROW 2014-2020.
Niezbędne logotypy, w tym logo PROW 2014-2020 i Unii Europejskiej, znajdują się w poniższych plikach.
Logo PROW 2014-2020
Logo PROW 2014-2020 (kolor) (.rar 444,34 kB)
Logo PROW 2014-2020 (mono) (.rar 424,22 kB)
Logo PROW 2014-2020 (achromatyczne) (.rar 376,35 kB)
Księga wizualizacji znaku PROW 2014-2020 (.pdf 12,49 MB)
Załączniki do księgi wizualizacji znaku PROW 2014-2020 (.rar 11,7 MB)
Wnioskodawcy/Beneficjenci na etapie wniosku o przyznanie pomocy/wniosku o płatność zobowiązani są do przedstawienia klauzul informacyjnych oraz klauzul zgód dotyczących przetwarzania danych osobowych osób występujących w poddziałaniu 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego PROW 2014-2020. Ponadto w stosunku do każdego uczestnika szkolenia/osoby świadczącej lub udostępniającej wkład rzeczowy również należy dokonać obowiązku informacyjnego w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Poniżej wzory dokumentów dotyczących przetwarzania danych osobowych osób fizycznych występujących w poddziałaniu 19.2 (oświadczenie zawierające klauzule informacyjne i klauzule zgód oraz oświadczenia do list obecności na szkoleniach i do karty wkładu rzeczowego w formie nieodpłatnej).
KLAUZULE INFORMACYJNE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH dotyczące poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność objętym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020: