Formularze wniosków:
I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
Generator Wniosku – otwórz
Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)
Uwaga! Generator zostanie wyłączony w dniu 21 lutego 2017 r. Do czasu jego ponownego uruchomienia wnioski należy przygotowywać z wykorzystaniem dostępnych edytowalnych dokumentów (excel i word).
2)Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) zaktualizowana 23 listopada 2016 r. – otwórz
3) Biznesplan (wersja 2z)
Biznesplan (.pdf) – otwórz
Biznesplan (.docx) – otwórz
Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx)- otwórz
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 2z) – zaktualizowane 6 lutego 2017 r.- otwórz
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
Oświadczenie (.pdf) – otwórz
Oświadczenie (.excel) – otwórz
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – otwórz
6 )Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 4z) obowiązuje od 18 stycznia 2017 r.
Umowa o przynaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik 1 zestawienie rzeczowo – finansowe operacji (.pdf) – otwórz
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) –otwórz
7) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 3z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) – otwórz
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – otwórz
Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (.pdf) – otwórz
Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (.pdf) – otwórz
Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – otwórz
Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) – otwórz
8) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
9) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) – otwórz
10) Narzędzia pomocnicze:
Wyliczanie momentu bazowego (.excel)
II. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
Generator Wniosku – otwórz
Uwagi dotyczące generatora wniosku proszę przesyłać na adres mailowy: delegowane@arimr.gov.pl. Uwaga powinna zawierać dane kontaktowe zgłaszającego, opis problemu wraz ze zrzutem ekranowym (pint screen)
Uwaga! Generator zostanie wyłączony w dniu 21 lutego 2017 r. Do czasu jego ponownego uruchomienia wnioski należy przygotowywać z wykorzystaniem dostępnych edytowalnych dokumentów (excel i word).
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (.pdf) (wersja 2z obowiązuje od 07.02.2017 r. ) – otwórz
3) Biznesplan (wersja 2z)
Biznesplan (.pdf) – otwórz
Biznesplan (.docx) – otwórz
Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx)- otwórz
Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 2z) – zaktualizowane 6 lutego 2017 r.- otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) – otwórz
5) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
6) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z)
Instrukcja wypełniania wniosku o płatność 15.03.2017 r. (.pdf)- otwórz
Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej – otwórz
III. Operacje w ramach poddziałania 19.2 w zakresie projektów grantowych
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z)
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) – wersja 2z – otwórz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) – otwórz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – otwórz
Załącznik – zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) – otwórz
Załącznik – wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) – otwórz
4) Formularz wniosku o płatność (wersja 2z)
Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 2z – otwórz
Wniosek o płatność (.excel) – wersja 2z – otwórz
5) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) – otwórz
Wniosek Beneficjenta o zaliczkę dla działań objętych PROW na lata 2014-2020:
Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, z wyłączeniem pomocy wypłacanej w formie, o której mowa w art. 67 ust. 1 lit. c rozporządzenia nr 1303/2013.
Wniosek Beneficjenta o zaliczkę ma zastosowanie w przypadku, gdy Beneficjent zawarł Umowę o przyznaniu pomocy i nie ubiegał się o wypłatę zaliczki w ramach wniosku o przyznanie pomocy.
1) Wniosek o zaliczkę:
Wniosek o zaliczke.pdf
Wniosek o zaliczke.xls
2) Instrukcja do wniosku:
Instrukcja wypelniania wniosku o zaliczke.pdf
3) Wzór gwarancji zaliczkowej:
Wzór gwarancj zaliczkowej.pdf
Wzór gwarancji zaliczkowej.xls
4) Rejestr Upowarznionych Gwarantów (RUG) – otwórz